Pyragaičiai "Bulvytės"

Ech, tai vienas saldžiausių ir skaniausių mano vaikystės prisiminimų. Beje, tai matyt vienas pirmųjų desertų, kuriuos aš esu gaminusi, o receptuką esu gavusi iš savo Krikšto Mamos, ačiū jai!
Receptas visiškai paprastas, realiai tai tiesiog susmulkintas tinginys - bet ir dabar valgyčiau vos ne kasdien ir reikėjo pamatyt kaip patiko mano Išrankiajam princui! Beje, patį receptą galima tobulinti kaip patinka - gardinti smulkintais riešutais, džiovintais vaisiais, suaugusiems galima kokio brendžio ar likeriuko saldaus įpilti, dėti smulkintą kokosą (ar apvolioti jame), šokoladą, volioti lydytame šokolade - žodžiu žiūrėkite ką turite ir ko norisi tą akimirką!




Pyragaičiai "Bulvytės"


Jums reikės:
500 g sausainių ("Gaidelis", bet galima naudoti ir kitokius, su skoniu ar pertepimu (kaip dariau aš, nes naudojau tiesiog likučius nuo anksčiau gamintų kepinių)
250 g sviesto
maždaug 2/3 indelio kondensuoto pieno
kakavos (arba šokolado, kokoso drožlių ar pan) apvoliojimui (galima dėti ir į vidų, jei norisi)
norimų priedų

Gamybos eiga:
Sausainius susmulkiname su smulkintuvu (blenderiu) arba permalame mėsmale. Sviestą ištirpiname ir supilame kondensuotą pieną ir maišome gerai kol masė taps vientisa. Sviesto-kondensuoto pieno masę pilame ant sausainių, dedame norimus priedus (riešutus, vaisius ir t.t.) iš gerai išmaišome iki vientisos masės. Dedame į šaldytuvą sustingti. Kai masė sukietės, formuojame rutuliukus (ar pailgas bulvytes), voliojame kakavoje (ar tirpiname šokolade, šokolade su trupiniais, kokoso drožlėse ar pan) ir dedame vėl į šaldytuvą, kad sustingtų. Skanaus!

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More