Lavašo pica

Štai dar viena idėja lengvai vakarienei ar tiesiog užkandžiams. Vat norisi picos, su tešla tingit žaisti, pirktinės bandos (padai) netraukia.. ką daryti.. Išmėginkit šį variantą! Aš dariau ją alia įdarytą, bet puikiai galima paruošti ir įprastą, neuždengiant (esu dariusi ir taip). Kas bus ant viršaus - jau jums spręsti :)




Lavašo pica
Jums reikės:
Lavašo
Na ir norimų priedų :) Ką aš dėjau, pateiksiu žemiau.

Gamybos eiga:
Jei norime paprastos picos, įdarą skleidžiame ant viso išskleisto lavašo. Jei norime perlenktos, kaip nuotraukose pateikta, padažą tepame ant visos, išskleistos, o patį įdarą dedame tik per vidurį - kitus šonus naudosime tik užlankstymui. Ant lavašo tepame pomidorų pastą (aš naudojau naminį tirštą pomidorų padažą, kartais pamiksuoju su namine adžika, jei norisi ko aštriau), dedame pjaustytus dešros gabaliukus (naudojau vytintą ispanišką dešrą su įvairiomis žolelėmis), pjaustytą virtą kumpį, riekelėmis pjaustytą svogūną, marinuoto agurko gabaliukus, kaparėlius, tarkuojame sūrį (fermentinį, mozarela). Šiaip paprastai dar dedu itališkų prieskoninių žolelių, bet šį kartą jų pakako iš dešros.
Ant sulankstytos picos dėjau šoninės gabaliukus, kad per daug nesudžiūtų ir neapskrustų viršus. Kepame gal kokį 10-15 min (aš žiūrėjau pagal šoninę). Skanaus!

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More